Noi suntem Customer Focus,

si va putem dovedi cu cifre ca aceia dintre voi care aveti curajul sa va lasati clientii sa preia conducerea, sa luati in considerare vocea lor in deciziile strategice si sa pastrati mereu un loc la masa pentru ei, sunteti castigatori astazi si veti fi lideri de piata si maine.

Previzionam si construim strategii “citind numere” si interpretand rezultate. Educam, prin povesti de succes. Toate, cu scopul de a va face clientii si angajatii fericiti, iar business-ul, mai profitabil.

Vreti ca organizatia voastra sa acorde mai multa atentie experientei clientilor?

De la analiza calitatii serviciilor si a experientei clientului, pana la training si coaching, avem la indemana toate instrumentele necesare pentru a va propune solutii care sa va aduca rezultate palpabile.

Despre voi

Viziune, obiective, strategii, responsabilitati, agenda, ritm, ambitii, valori… Toate aceste elemente va diferentiaza si va fac unici. Pentru ca vrem sa obtineti rezultate imediate, va propunem sa construim impreuna. Iar pentru asta, vrem sa intelegem cum functionati. Spuneti-ne ce obiective aveti si in ce directie vreti sa mergeti, iar noi va vom pune la dispozitie toate instrumentele si experienta noastra. Suntem in serviciul organizatiei voastre.

Revolutia in servicii incepe acum, cu noi!

Trecut si viitor

Customer Focus vorbea despre „Customer Experience” si „Service Culture” cu mult inainte ca acestea sa devina subiecte de interes in mediul business romanesc. In 2002, compania se nastea din doua ratiuni: pentru ca fondatorul ei (Elena Calin) era pasionat de training si consultanta si pentru ca, acelasi fondator, avea convingerea ca o companie care acorda atentie clientilor este mereu castigatoare.

In pofida provocarilor economice generate de criza economica, directia companiei nu s-a modificat nici astazi. Customer Focus se dedica educatiei in servicii a clientilor sai. Si cum tara noastra urmareste tendintele din Vest, in materie de business, credem ca a venit momentul sa ne concentram si noi, romanii, pe experienta clientului. Credem ca ceea ce a inceput acum mult timp, in cele mai mari companii din lume, a ajuns acum si aici: revolutia serviciilor.

Este momentul sa transformam modul in care ne privim clientii, este momentul sa investim in infrastructura dedicata serviciilor superioare, este momentul sa ne educam forta de vanzari in relatia ei cu clientii. Este timpul sa masuram profitul si cum poate fi el obtinut. Altfel spus, este timpul sa evaluam cel mai important lucru: experienta clientului. Deoarece el este esenta oricarei afaceri.

Eduard TillDespre noi