Experienta clientului – Avantaj competitiv de lunga durata

cu Elena Calin

De ce calitatea unui produs nu este suficienta?
Experienta clientului este la fel de importanta.

Intr-o lume in care clientii si angajatii au optiuni multiple, companiile cu o reputatie buna in servicii si o cultura a serviciilor superioare se bucura de succes pe termen lung. De fapt, in ziua de azi, sa construiesti o cultura bazata pe servicii nu mai este doar o optiune, este o necesitate.

Printr-o abordare practica in acest workshop veti obtine claritatea necesara in a construi o strategie de customer experience.

Puncte de invatare

  • Identifica punctele cheie de imbunatatit in experienta clientilor tai

  • De ce doar un produs bun nu este suficient?

  • Cum poti sa creezi valoare pentru clientii organizatiei tale

Agenda

09:30 – 10:00 – Inregistrarea participantilor
10:00 – 10:30 – Prezentarea Asociatiei Patronatul Sfera
10:30 – 12:00 – The Big Picture™ : Experienta pe care clientul tau o valorifica
12:00 – 12:30 – Pauza de cafea
12:30 – 14:00 – Workshop pentru imbunatatirea serviciilor: informatii relevante pentru cresterea experientei clientului si dezvoltarea afacerii
14:00 – Pranz

Despre Elena Calin

Fondator & CEO Customer Focus.
Leadership Trainer pentru Frankfurt School of Finance and Management.
Elena are o experienta de peste 12 ani in consultanta pentru
transformare organizationala si inovatie in servicii.
Elena a fost premiata de catre Ron Kaufman cu distinctia
“Best Partner” pentru a-i aprecia eforturile depuse pentru
imbunatatirea nivelului serviciilor companiilor cu care a lucrat.

Eduard TillAvantajul competitiv