elena

Loves

Coffee and Tea

Elena Călin CEO

Elena este fondatorul Customer Focus.
Cu peste 15.000 de ore de training, coaching si consultanta la activ, Elena este unul dintre cei mai experimentati specialisti in transformarea culturii serviciilor. A condus proiecte de transformare in Romania si in strainatate, cu rezultate excelente. Din 2011, Elena este si trainer pentru Frankfurt School for Business and Finance Summer Academy.
Curioasa din fire si deschisa la nou, Elena si-a facut din invatarea permanenta un modus vivendi, spirit pe care i l-a transmis si echipei sale. Considera ca doar asa poate fi cu un pas inaintea tendintelor din piata, pentru a putea livra clientilor nu doar cele mai creative solutii, ci, mai ales, cele mai potrivite.

Experienta: 15 ani
Industrii cu care a lucrat: Automotive, Luxury, Productie, Retail, Finance si Banking
Expertiza: Finance & Management (Frankfurt School), Leadership, Customer Service, Business Strategy

Ce spun ceilalti despre Elena: Un partener valoros si pozitiv.
Artistul preferat: Fetita ei.
Un sfat gratuit: Excelenta este despre angajament, despre invatare si despre a te tine de cuvant. Intotdeauna.

Eduard TillElena Calin