Service Leadership Workshop

cu Ron Kaufman

2012, Bucuresti, Romania

Credem cu tarie ca Service Leaderhip-ul poate transforma afacerile in mai bine. In eforturile noastre de a va imbunatati afacerea, l-am invitat in 2012 pe Ron Kaufman, pentru Workshopul Service Leadership. Ron este fondator si presedinte al „UP! Your Service”, creata pentru a ajuta companii de pe toate continentele sa-si construiasca o cultura a serviciilor superioare, orientata catre client.

La acest eveniment, participantii au descoperit secretele unei culturi puternice care permite intregii organizatii sa-si surprinda si sa-si incante clientii. Peste 200 de participanti, din diferite sectoare de activitate, au venit sa invete de la Ron. La final, cei prezenti la eveniment au plecat cu o serie de cunostinte utile si cu aplicabilitate imediata, dar si cu intrebari relevante pentru afacerile lor.

Date

Am avut placerea sa-l invitam pe Ron Kaufman intr-un eveniment premium de o zi, la Willbrook Platinum Business and Convention Center, unde manageri si antreprenori romani si internationali au invatat mai multe despre cum sa conduca transformarea serviciilor in companiile lor.

100

peste 200 de participanti

58

58% dintre participanti din zona C-Level

96

96% dintre ei au dat feedback pozitiv

100

5 companii au inceput sa dezvolte culturi ale serviciilor superioare, dupa eveniment

  • orlando szasz

    Lucrurile simple sunt, de regula, cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.

    Orlando Szasz – Business Angel
  • rodica nicolae

    In general, nu imi plac semnele de exclamare. Le evit cat pot in comunicarea mea, scrisa sau orala, le elimin cat mai mult din scriiturile care mi se incredinteaza spre redactare. Nu si in cazul lui Ron Kaufman si al firmei lui, botezata “Up! Your Service”. Pentru ca el este semnul exclamarii, perfect justificat, din numele companiei pe care a infiintat-o. Asa cred, dupa ce l-am ascultat vorbind si l-am vazut “jucandu-si” rolul de speaker in octombrie 2012, la Bucuresti: un vorbitor convingator, un interlocutor atent la public, rezonand cu el, un scamator de spirit si un om plin de energie si entuziasm.

    Rodica Nicolae – Manager Express
  • mihaela ginju

    Ron Kaufman a reusit ca pret de o zi sa deschida intreaga problematica a “Serviciilor Superioare” ca preocupare pentru orice organizatie, intr-un mod clar si relevant pentru intreaga audienta. Subiectul conferintei este unul de exceptionala importanta pentru orice afacere – corporate sau antreprenoriala. Desi am fost la o conferinta, la sfarsitul zilei m-am simtit ca dupa o zi de curs la MBA. Am plecat cu intrebari relevante pentru afacerea pe care o conduc, am plecat cu cunostinte folositoare si cu aplicabilitate imediata si, nu in ultimul rand, am plecat cu o stare de bine datorata unei zile petrecute cu sens.

    Mihaela Ginju – Erudio
  • bogdan ion

    Ca lider al unei organizatii de servicii profesionale, consider ca este esential sa avem o perspectiva cat mai clara asupra ceea ce este dispus sa valorizeze la un moment dat clientul. Aceasta este exact ceea ce Ron Kaufman pune in discutie – un mod simplu si eficient pentru a obtine o imagine de ansamblu cu privire la ce sunt serviciile superioare. Abordarea sa constituie un puternic instrument de management, unul care echipeaza liderii cu abilitatea de a inspira intreaga echipa in scopul de a atinge excelenta in domeniul serviciilor.

    Bogdan Ion – EY Romania
  • elena badea

    A fost uimitor sa-l urmaresc pe Ron declinand strategii geniale de servicii superioare in notiuni de baza si invers. Intreaga sa munca si rezultatele la nivel mondial reprezinta o sursa de inspiratie pentru orice companie care este dispuse sa-si regandeasca, uneori de la zero, abordarea pe piata. Iar o foarte mare parte dintre acestea chiar sunt nevoite sa recurga la o astfel de modalitate de adaptare la cerintele unor clienti din ce in ce mai informati si mai exigenti. Prin urmare, perfectionati-va serviciile si ridicati-va la asteptarile clientilor!

    Elena Badea – EY Romania

Vreti sa primiti informatii despre urmatoarele evenimente cu Ron Kaufman?

Eduard TillRon Kaufman 2012