Secretele Serviciilor Superioare

cu Ron Kaufman

2014, Bucuresti, Romania

Progresul are nevoie de consecventa, iar acest lucru este valabil si pentru evolutia culturii serviciilor in afacerile romanesti. Din acest motiv, l-am readus pe Ron Kaufman in Romania, in 2014. De data aceasta, 300 de persoane din top si middle management au participat la evenimentul organizat la JW Mariott Bucharest Grand Hotel, pentru a descoperi modul in care Ron transforma strategii de customer service in notiuni de bun simt.

Este crucial sa stim pe ce pune pret clientul, in orice moment. Aceasta a fost perspectiva propusa de catre Ron Kaufman participantilor: un mod simplu si rapid de a crea o viziune de ansamblu a serviciilor superioare. Ron si-a prezentat ideologia despre serviciile superioare ca pe un instrument puternic de management, dandu-le liderilor, managerilor si tuturor celor prezenti abilitatea de a-si inspira intreaga echipa pentru a atinge excelenta in servicii.

Date

L-am invitat pe Ron Kaufman intr-o locatie premium, JW Marriot Bucharest Grand Hotel si am adunat peste 300 de manageri si antreprenori pentru a invata despre actiunile pe care trebuie sa le intreprinda pentru a ridica nivelul serviciilor in organizatiile lor.

100

peste 300 de participanti

67

67% dintre participanti din zona C-Level

98

98% dintre ei au dat feedback pozitiv

100

11 companii au inceput sa dezvolte culturi ale serviciilor superioare, dupa eveniment

  • Ron a fost senzational! Ii admir energia si pasiunea pe care a investit-o in fiecare minut/secunda a conferintei si ma uimeste ca reuseste sa mentina intensitatea si interesul pana la final. Din punctul meu de vedere, Ron s-a nascut sa fie pe scena, se vede ca ii face placere. Apropierea fata de public, discursul bine gandit si asezonat cu umor si foarte multe gesture non-verbale fac intreaga zi sa zboare pur si simplu!

    Silvia Serban – Orange
  • constantin magdalina

    Am venit la conferinta tinuta de Ron Kaufman cu asteptari foarte ridicate. Pe Ron l-am intalnit mai de mult prin intermediul cartilor si articolelor publicate doar ca acum ne-am strans si mana. Il pretuiam pentru ceea ce face, pentru cum gandeste si pentru ce propune. Acum cand l-am intalnit toate asteptarile mi-au fost confirmate. In plus am descoperit la el tinuta, aplicatie, metoda si umor. Intalnirea cu Ron modifica relatia ta cu oamenii.

    Costin Magdalina – EY
  • Am aflat foarte multe lucruri utile pe care le pot aplica in activitatea de zi cu zi. Din aceasta experienta grozava, bogata din punct de vedere informational cel mai mult si mai mult am apreciat exemplele de succes in aplicarea unor principii sanatoase solide de „Superior Service” oferite de Ron Kaufman. Multe dintre ele au la baza principii extrem de simple care pot fi aplicate in activitatea recurenta pentru rezultate exceptionale.

    Ana Maria Mocanu – Unicredit Leasing
  • daniela moise

    Participarea la workshop m-a facut sa constientizez lucruri pe care le stiam. Mi-a placut fraza: "Ma trezesc in fiecare zi cu gandul: ce pot face astazi pentru ceilalti?". Mi se pare foarte important sa ne gandim mai putin la noi si sa punem pret pe lucrurile marunte sau mai putin marunte cu care putem sa imbunatatim viata celor cu care intram in contact.

    Daniela Moise – Telekom Romania

Vreti sa primiti informatii despre urmatoarele evenimente cu Ron Kaufman?

Ajay RathoreRon Kaufman 2014