The Foundation of Service Excellence™

Multe organizatii investesc bugete substanțiale in cursuri de Customer Service, dar imbuntatirile si schimbarile de comportament intarzie sa apara. Acest lucru se intampla deoarece cursurile de Customer Service ii invata pe oameni “cum sa actioneze într-o anumita situatie”. Aceste tipuri de programe sunt tactice, prescriptive și procedurale. Cursurile de Customer Service sunt foarte utile in procesele de invatare initiala pentru invatarea anumitor proceduri sau etape de lucru cu clientii, dar nu sunt suficiente atunci cand ne dorim ca oamenii sa creeze experiente superioare clientilor.

 

Programul “The Foundation of Service Excellence™”creeaza o echipa si o organizatie capabila sa gandeasca, sa decida si sa actioneze eficient in mai multe situatii care pot aparea in interactiunea cu clientii. In cadrul atelierelor de “Educatie in Servicii” pe care le facilitam, participantii invata si aplica principii fundamentale de servicii prin care creaaza valoare pentru clienti si colegi.

Ce beneficii vor dobandi participantii?

  1. Vor intelege care sunt nivelurile de servicii si ce inseamna “Excelenta in Servicii”
  2. Vor intelege de ce serviciile trebuiesc imbunatatite continuu pentru pastrarea satisfactiei clientilor;
  3. Vor trasa harta interactiunii cu clientii in diferite tranzactii de servicii
  4. Vor intelege cum pot crea valoare prin servicii pentru diferite categorii de clienti
  5. Vor intelege cum pot imbunatati fiecare interactiune cu clientii
  6. Vor identifica elementele cheie in care pot creste valoarea serviciilor oferite;
  7. Vor invata sa-si asume responsabilitatea pentru imbunatatirea serviciilor prin planuri de actiune.

Participanti: Acest curs se adreseaza tuturor angajatilor care sunt intr-o interactiune de servicii interne sau externe.

Durata unui workshop: 2 Zile

Cum poti lua parte la acest workshop?

Facilitatorii nostri certificati UP! Your Service

Aceste workshopuri pot fi sustinute la cerere de catre facilitatorii nostri certificati UP! Your Service.Acestia vor lucra impreuna cu echipa ta pentru a pregati exemple relevante din domeniul serviciilor, vor face exercitii personalizate si vor facilita discutiile de grup. Aceasta abordare garanteaza un nivel mare de implicare si eficienta a participantilor in Workshop.

Facilitatori certificati In-house

Poti alege sa facilitezi aceste workshopuri In-house, prin accesarea programului nostru de certificare care iti va pregati trainerii proprii. Programul de certificare consta in patru zile de pregatire cu unul din expertii UP! Your Service. Aceasta optiune de a avea proprii facilitatori certificati va ajuta sa economisiti, sa aveti o flexibilitate in ceea ce priveste livrarea cursurilor, sa lucrati cu exercitii personalizate si oferiti o dezvoltare atractiva a carierei pentru managerii dumneavoastra.

Ajay RathoreThe Foundation for Service Excellence