The Six Levels of Service™

Service is not about what you do, the processes you use, or how well you follow the procedures. Service is about the experience and the value you create for someone else. In this workshop, you will learn fundamental service principles to upgrade service levels and uplift your customer’s experience. Whether you serve external customers or internal colleagues, your Service will fit into one 6 Levels of Service.

Who Should Attend:

This workshop is designed for people who serve other people. For those who work in customer service, call centre, sales, customer support, operations, and want to create a WOW moment for their customers this workshop is a MUST.

Learning Objectives:

* Recunoașterea diferitelor niveluri de servicii interne și externe
* Înțelegerea nevoii de îmbunătățire continuă
* Identificarea acțiunilor specifice de îmbunătățire a serviciilor

Workshop Contents

• Discuție de deschidere: Lumea mea de servicii, cine mă servește pe mine, pe cine servesc eu
• Înțelegerea Definiției de Servicii și cum se aplică la nivel personal, de echipă sau la nivel de organizație
• Înțelegerea tranzacțiilor de Serviciii
• Cum reacționează clienții la servicii bune sau proaste
• Învățarea instrumentului The Six Levels of Service™
• Înțelegerea noțiunii de Service Excellence si de WOW Service
• Ateliere de lucru pentru Service Tranzacții cu scopul de a:

I. Reducerea numărului de reclamații
II. Creșterea numărului de complimente
III. A aduce plus valoare clienților
IV. A te diferenția
V. Crearea unei experiențe Wow

• Participanții vor lucra pentru a practica problem ownership.
• Inchiderea sesiunii și crearea unui plan personal de acțiune.

Duration: 1 day-from 9.30 am to 5 pm

Price: 320 EUR +VAT

Ajay RathoreThe Six Levels of Service™