What Customers Value?

Service Icons companies are successful because they understand what customers VALUE. Customers shop at Amazon for the variety of the products, the convenience, the friendly service and the surprising experience of all these areas combined. You can become a better and more valued service provider by improving your customer’s experience in all the categories of value.

Who Should Attend:

This workshop is designed for people who serve other people. For those who work in management team, customer service, call centre, sales, customer support, operations, and want to create a WOW moment for their customers this workshop is a MUST.

Learning Objectives:

• Să înțegem de ce oameni diferiți valorizează lucruri diferite
• Să înțelegem cum pot clienții să obțină valoare prin servicii
• Crearea planurilor de îmbunătățire a serviciilor

Workshop Contents

• Învățarea instrumentului “Cele 4 categorii de valori”
• Work on service transaction to create an action plan and identify Quick Wins to:

• Produsul Primar- Principalul motiv pentru care clienții vin la tine
• Sistemele de livrare- Ce faci să ajungă produsul la client
• Service Mindset- Cum întâmpini, saluți și tratezi oamenii
• ONGOING RELATIONSHIP – Cum construiești relații cu oamenii de-a lungul timpului

• Identificarea celor 4 Categorii de Valori.
• Studierea Complimentelor & Reclamațiilor și analiza lucrurilor pe care clienții le valorizează.
• Descoperirea modalității prin care poți aduce plus valoare în fiecare categorie de servicii.
• Crearea unui plan de acțiune și identificarea Quick Wins pentru a îmbunătăți ceea ce valorizează clientul.
• Cum se poate crea un diferențiator puternic și o experiență WOW prin intermediul Service Mindset și Ongoing Relationship.
• Încheierea sesiunii și crearea unui plan personal de acțiune.

Duration: 1 Day

Time: 9.30 am to 5 pm

Price: 320 EUR +VAT

Ajay RathoreWhat Customers Value?