Workshops for Leaders

A great leader makes what is visible in their mind, visible to all. - Ron Kaufman

Multi lideri seniori cred ca performanta in servicii necesita doar training pentru frontline. Acest lucru este fundamental gresit. Crearea unei culturi de servicii este o initiativa strategica, pe termen lung care necesita dedicare si un focus sustinut. Setarea unei viziuni si a unei directii pentru intreaga organizatie, eliminarea obstacolelor si rolul de model pentru colegi nu pot fi delegate si de aceea intra in responsabilitatea liderilor.

Ce puteti invata din workshop?

In acest workshop interactiv, liderii seniori ai organizatiei dumneavoastra isi vor alinia motivatia si viziunea despre servicii, vor evalua actuala cultura de organizatie si vor invata strategii si cazuri de buna practica.

Daca participati la acest workshop veti invata sa:

  1. Invatati despre strategiile demonstrate, cazurile de buna practica si tehnicile prin care puteti sa claditi o cultura a serviciilor superioare.
  2. Identificati oportunitati si initiative pentru cultura dumneavoastra organizationala orientata pe servicii superioare.
  3. Prioritizati activitatile curente si sa dezvoltati planuri de actiune practice pentru a aduce cele mai bune rezultate prin servicii superioare.
  4. Cresteti standardele de servicii, calitatea experientei clientului si sa creati o cultura a serviciilor superioare in intreaga organizatie.

program dezvoltat de
logo

Eduard TillWorkshop-uri pentru Leaderi